Kedvencek


Általános szerződési feltételek

A MOLO KIDS FASHION WEBÁRUHÁZ ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEI

 

 I. A webáruház üzemeltetője és az Általános Szerződési Feltételek hatálya

A webáruház üzemeltetője:

cégneve:                      Mini Fashion Shop Korlátolt Felelősségű Társaság

székhelye:                   8230 Balatonfüred, Magyare köz 4.2.

cégjegyzékszáma:       19-09-518382

adószáma:                   25511631-2-19

e-mail elérhetőség:      info@molokids.hu

telefon:                                   (+36) 30 946 1864

 

A Mini Fashion Shop Korlátolt Felelősségű Társaság (a továbbiakban: Társaság, illetve Társaságunk) webáruházában (https://molokids.hu; a továbbiakban: Webáruház) alapvetően prémium kategóriájú baba, gyermek, illetve tini ruházati termékek, kiegészítők, cipők érhetőek el és vásárolhatóak meg (a továbbiakban együttesen: Termékek). A Termékek értékesítésére kizárólag jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) vonatkoznak. Egyéb feltételek, különösen a vásárlói feltételekre, kizárólag a Társaság beleegyezésével érvényesek. Termékeinket kizárólag fogyasztóknak, és csak normál kereskedelmi mennyiségben áll módunkban értékesíteni, a fogyasztói célút meghaladó mennyiségű Termékre leadott rendelések teljesítését a Társaság megtagadhatja.

A szerződéskötés nyelve: magyar.

 

 II. A szerződéskötés menete

A Webáruház honlapján felhasználói fiók létesítését követően, illetve felhasználói fiók létrehozása nélkül lehet terméket rendelni. A kiválasztott terméket az Ügyfél a termék jellemzőinek (méret, szín, mennyiség) beállítását követően „Kosárba helyezés” opció kiválasztásával helyezheti az elektronikus vásárlói kosárba (a továbbiakban: Kosár). A Kosárba tetszőleges termék helyezhető el, normál kereskedelmi mennyiségben.

A kiválasztott termék(ek) Kosárba helyezését követően a Kosár tartalma a menüsorban található kosár ikonra kattintva érhető el. Itt módosítható a termékek darabszáma, illetve törölhetőek a Kosárban lévő tételek, továbbá a rendelés véglegesítésére ezen menüpont alatt van lehetőség.

Az esetleges vásárlási kuponok beváltása a kuponkód megadásával ugyancsak a rendelés véglegesítését megelőzően lehetséges. A rendelés véglegesítését követően a kupon(ok) beváltására nincs lehetőség. Az érvényes kuponkód megadását követően a rendszer a kedvezmény mértékét a véglegesítést megelőzően érvényesíti a kosár fizetendő végösszegét csökkentve.

A rendelés véglegesítésének felétele, hogy az Ügyfél az átvétel és a fizetés módját kiválassza. Az átvétel az Ügyfél választásától függően történhet

  • illetve házhozszállítással, amelyhez Társaságunk futárcéget [GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Korlátolt Felelősségű Társaság (székhely: 2351 Alsónémedi, GLS Európa utca 2.; cégjegyzékszám: 13 09 111755; adószám: 12369410-2-44] vagy a Magyar Posta Zrt. (székhely: 1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6., cg.: 01-10-042463; adószám: 10901232-2-44) szolgáltatását veszi igénybe.

Az Ügyfél megrendelése akkor jön létre, ha az Ügyfél a rendelés véglegesítéséhez szükséges valamennyi adatot, így a számlázási nevet és címet is megadta, továbbá az ÁSZF és az adatvédelmi tájékoztató megismerésére vonatkozó nyilatkozatot a rendelés leadása előtt a „checkbox” kipipálásával megtette. A rendelés leadása során opcionálisan a számlázási címtől eltérő szállítási cím is rögzíthető. Az adatok teljes körű megadását illetve az ÁSZF és az adatvédelmi tájékoztató megismerésére vonatkozó nyilatkozat megtételét megelőzően, valamint ezek hiányában a rendelés nem adható le.

A megrendelés bármely fázisában, egészen a rendelés leadásáig visszavonható a megrendelés azáltal, hogy az Ügyfél megszakítja a rendelési folyamatot és elhagyja a rendelési oldalt. A be nem fejezett megrendelés nem kerül feldolgozásra.

A rendelés elküldése után a Webáruház egy automatikusan generált e-mailt (Megrendelés Összesítő) küld az Ügyfél által megadott e-mail címre. A Megrendelés Összesítő a megrendelés számát, a számlázási illetve szállítási címre vonatkozó adatokat, a megrendelt termék(ek) megnevezését, cikkszámát, vonalkódját, egységárát, mennyiségét és a mennyiség alapján számított teljes vételárat tartalmazza. A Megrendelés Összesítő a fentieken túl tartalmazza a megrendelés megfelelő rovatába az Ügyfél által feltüntetett egyéb megjegyzéseket, a kiszállítás díját, a szállítási és fizetési módot, továbbá a teljes fizetendő összeget.

 

III. A Termékek ára

A termékek árai forintban értendő bruttó árak, amelyek tartalmazzák a 27%-os ÁFÁ-t.

Az áru árához hozzáadódik a szállítási költség, ami a kiválasztott szállítási és fizetési módtól függ. Házhozszállítás esetén Társaságunk a Termék árán felül egységesen 2.286,- Ft szállítási díjat számít fel, amely a Kosár tartalmának véglegesítésekor automatikusan feltüntetésre kerül. A 30.000,- Ft összeget meghaladó vásárlás esetén Társaságunk szállítási díj nélkül kézbesíti a megrendelést.

A megrendelés pillanatában az oldalon megadott ár végleges ár, mely az Ügyfélre és a Társaságra nézve egyaránt kötelező érvényű. Ha megtörtént a megrendelés, az ár nem változik, függetlenül attól, ha Társaságunk ármódosítást végez, speciális ajánlatokat, kuponokat ad, vagy kiárusítást kínál.

Társaságunk fenntartja a jogot a Webáruházban rendelkezésre álló termékek árának változtatására, új termékek bevezetésére, különleges ajánlatainak visszavonására, vagy a Polgári Törvénykönyv szerinti vagy más vonatkozó törvény alapján történő változtatására.

 

 IV. Fizetési mód, a fizetési feltételek és a kiszállítás

A megrendelés véglegesítésekor az Ügyfél számára az alábbi fizetési lehetőség állnak rendelkezésre, amelyek közül szabadon választhatja ki a számára legmegfelelőbbet:

  • Előre fizetés bankkártyával
  • Előre fizetés banki átutalással
  • Utánvétes fizetés (helyszíni átvétel esetén üzlethelyiségben történő fizetés)

Amennyiben az Ügyfél a rendelés véglegesítése során a fizetés módját banki átutalásként jelölte meg, a Megrendelés Összesítő tartalmazza továbbá az átutaláshoz szükséges számlaszámot is. Az átutalás során a közlemény rovatba a megrendelés számát szükséges feltüntetni.

Amennyiben az Ügyfél a rendelés véglegesítése során a fizetés módjaként a bankkártyás fizetés jelölte be, a Webáruház a rendelés véglegesítését követően automatikusan átirányítja az Ügyfelet a Barion fizetési oldalára. Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a Társasághoz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013. A fizetési oldalon a kártyaadatok megadásával elindul a tranzakció. A fizetés eredményéről a rendszer tájékoztatja a vásárlót, a kártyatulajdonost, majd a vásárló visszairányításra kerül a webáruház oldalára.

Utánvéttel történő fizetés esetén a megrendelést követően a házhozszállításkor a futárnak a termékcsomag átvételét követően helyben kell készpénzben kiegyenlíteni a termék árát.

A megrendelt termék(ek) átvételére házhozszállítás esetén futárcéggel történő kiszállítás keretében van lehetőség. A kiszállítás várható idejéről telefonon vagy emailben előzetes értesítést küldünk a vásárlóink számára. A futárcég a megrendeléskor megadott szállítási címen két alkalommal megpróbálja a kézbesítést teljesíteni.

A Webáruházban megvásárolható Termékeinket csak belföldi, magyarországi szállítási címekre tudjuk kiszállítani normál és utánvételes konstrukcióban.

Társaságunk fenntartja a jogot, hogy amennyiben az Ügyfél által megrendelt árucikkek közül egy vagy több a megrendelés időpontjában nincs készleten, a megrendelést teljesen vagy részben elutasítsa. Ebben az esetben e-mail útján haladéktalanul tájékoztatjuk az Ügyfélt a további teendőkről.

Ha a megrendelt egy vagy több árucikk elérhető, a megrendelés kézhezvételétől számított körülbelül 4-10 munkanap alatt szállítja le Társaságunk a megjelölt címre.

A szállítást végző futárcég honlapja a https://gls-group.eu/HU/hu/home internetcímen található meg. A futárcég szállítási feltételeit a https://gls-group.eu/HU/hu/home weboldalon található vonatkozó Általános szerződési feltételek linkre kattintva éri el és ugyanitt találhatóak az ügyfélszolgálat elérhetőségei is.

 

V. Elállási jog gyakorlása

Az Ügyfél a Webáruházon keresztül rendelt termékek átvételének napjától számított 14 naptári napon belül jogosult a szerződéstől indokolási kötelezettség nélkül elállni.

Az elállási jog gyakorlásáról az Ügyfél egyértelmű nyilatkozatban (postai úton vagy e-mail üzenetben küldött levél) értesítenie kell a Társaságot a fenti határidőn belül. Az elállási határidő betartásának biztosítására elegendő, ha az Ügyfél a határidő lejárta előtt a fenti értesítést a Társaság részére megküldi.

Az elállási jog gyakorlása esetén a Társaság minden megérkezett fizetést visszaküld az Ügyfélnek, beleértve a Termék szállítási költségét is. A visszafizetés az Ügyféltól érkezett és az elállási jog gyakorlásáról szóló értesítés kézhezvételétől számított legfeljebb 14 munkanapon belül kell, hogy megtörténjen. Amennyiben az Ügyfél több terméket rendelt, a szállítási díj kizárólag abban az esetben kerül visszafizetésre, ha az Ügyfél valamennyi, rendeléssel érintett termék vonatkozásában gyakorolja az elállási jogát.

A visszafizetés módja megegyezik az Ügyfél által a megrendelés során igénybe vett fizetési móddal, kivéve, ha az Ügyfél egy másik visszafizetési módhoz kifejezetten nem járult hozzá. Az utánvétellel leadott rendelések visszafizetései az Ügyfél által megadott magyar forint alapú bankszámlaszámra történnek. A visszatérítés mód alkalmazásából kifolyólag az Ügyfelet semminemű többletköltség nem terheli.

Az Ügyfél az elállás esetében haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül köteles a Terméket saját költségén az Társaság részére visszajuttatni. Társaságunk jogosult visszatartani a visszatérítést addig, míg a Terméket az Ügyféltől visszakapja vagy az Ügyfél hitelt érdemlően nem bizonyította, hogy az Társaság részére a Terméket visszaküldte. A Terméknek a Társaságunk részére történő eljuttatása az Ügyfél felelőssége, annak költsége Társaságunkra nem terhelhető. A Terméket használatlan, sérülésmentes állapotban kell Társaságunkhoz visszajuttatni.

Az Ügyfél a Termék visszaküldése előtt jogosult a Termék csomagolását kibontani, és a Terméket annak jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges mértékben kipróbálni. Elállás esetében az Ügyfél csak a Termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel. Az Ügyfél köteles Termékek sérülésmentes szállítását megfelelő csomagolással biztosítani. A Termékek visszaküldése során keletkezett károkért az Ügyfél felel. Társaságunk megtagadhatja a Termék átvételét, ha azt az Ügyfél olyan módon küldi vissza az Társaságnak, hogy az átvétellel az Társaságnak költsége merülne fel.

Az Ügyfél nem jogosult elállni a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § (1) bekezdés e) pontja értelmében minden olyan Termék megvásárlásától, amely Termék egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza. Az Ügyfél ilyen termékek vonatkozásában akkor jogosult élni az elállási jogával, ha a Termék csomagolását nem bontotta fel.

 

 VI. Szavatossági kötelezettség

Társaságunk kijelenti, hogy a Ptk. alapján a hibás teljesítésért kellékszavatossági és jogszavatossági kötelezettség terheli.

Hibás teljesítésnek minősül, ha a Termék az Ügyfél részére történő átadásának időpontjában nem felel meg a Szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek.

Az Társaság – amennyiben az a Termékek rendeltetésszerű használatához szükséges – a Termékek csomagolásában elhelyezi a használati útmutatót.

A Terméknek az Ügyfél általi átvételét követő 6, azaz hat hónapon belül az Ügyfél által felfedezett hiba esetében Társaságunk vélelmezi, hogy a hiba oka már a teljesítés időpontjában megvolt, kivéve, ha az dolog természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen.

Hibás teljesítési vélelem esetén Társaságunk jogosult bizonyítani, hogy a hiba oka a teljesítése után keletkezett. A Termék az Ügyfél általi átvételét követő 6 hónap letelte után az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy a Termék hibájának az oka már a Termék átvételének pillanatában is fennállt.

Az Ügyfél köteles az általa észlelt hibát haladéktalanul, de legkésőbb a hiba észlelésétől számított 2 hónapon belül közölni az Társasággal.

Az Ügyfél által a hiba észrevételétől számított 2 hónapon belül közölt hibát határidőben közöltnek kell tekinteni. A késedelemből eredő kárért az Ügyfél felel. Az Ügyfél a kellékszavatossági igényét a Termék kézhezvételétől számított 2 évig érvényesítheti.

A kellékszavatossági jogánál fogva az Ügyfél jogosult kérni a Termék kijavítását vagy kicserélését, ugyanakkor az Társaság az Ügyfél által választott kellékszavatossági igény helyett jogosult más módon orvosolni a hibás teljesítését, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az az Társaságnak – másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva – aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a Termék hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével az Ügyfélnek okozott érdeksérelmet. Ha a Fogyasztó a Termék kézhezvételét követő 3, azaz három munkanapon belül a Terméknek olyan hibája miatt kívánja a Termék kicserélését, amely hiba a Termék rendeltetésszerű használatát akadályozza, az Társaság nem dönthet a Termék kijavításáról aránytalan többletköltségre hivatkozással. A kicserélést és a kijavítást – a Termék tulajdonságaira és az Ügyfél által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, az Ügyfél érdekeit kímélve kell elvégezni.

Az Társaság törekszik arra, hogy a kicserélést és a kijavítást tizenöt napon belül elvégezze, ugyanakkor az Ügyfél kifejezetten tudomásul veszi, hogy a kicserélés és a kijavítás ennél hosszabb ideig is eltarthat. A Terméknek a kicseréléssel vagy a kijavítással érintett részére a kellékszavatossági igény elévülése újból kezdődik. Ezt a szabályt kell alkalmazni arra az esetre is, ha a kijavítás következményeként új hiba keletkezik.

Az Ügyfél a vételárnak a hibás teljesítéssel arányos leszállítását igényelheti az Társaságtól, a hibát az Társaság költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a Szerződéstől elállhat, ha az Társaság a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, illetve, ha az Ügyfélnek a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Jelentéktelen hiba miatt az Ügyfél nem jogosult elállni. A Felek rögzítik, hogy jelentéktelen hibának minősül minden olyan hiba, amely a Termék rendeltetésszerű használatát nem akadályozza.

Az Ügyfél a választott kellékszavatossági jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles az Társaságnak megfizetni, kivéve, ha az áttérésre az Társaság adott okot vagy az áttérés egyébként indokolt volt. A kellékszavatossági kötelezettségek teljesítésével kapcsolatos költségek az Társaságot terhelik.

Társaságunk tájékoztatja az Ügyfélt, hogy a Termék gyártóját a Termék forgalomba hozatalától számított két évig termékszavatossági jog terheli. Termékszavatossági igény érvényesítése során a Termék hibája esetén a Fogyasztó követelheti hogy a gyártó vagy az Társaság a Termék hibáját javítsa ki, vagy-ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a Fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges-a Terméket cserélje ki.

A Termék akkor hibás, ha nem felel meg a Terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. A Gyártó mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a Termék forgalomba hozatalának időpontjában a hiba a tudomány és a technika állása szerint nem volt felismerhető; vagy a Termék hibáját jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazása okozta.

 

VII. Panaszkezelés

Társaságunk tájékoztatja az Ügyfelet, hogy panaszát írásban az Társaság részére postai úton vagy elektronikus levélben terjesztheti elő. Az írásbeli panaszt az Társaság annak beérkezését követően 30 (harminc) napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. A panaszt elutasító álláspontját az Társaság indokolni köteles.

Az Társaság felhívja a Fogyasztó figyelmét, hogy a Fogyasztó és az Társaság közötti, a Termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a Felek közötti Szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy bírósági eljáráson kívüli rendezése érdekében a fogyasztónak minősülő Ügyfél békéltető testülethez fordulhat.

Az Társaságot a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. A Fogyasztó ezen kívül jogosult Fogyasztói jogvita esetében online vitarendezési fórumon keresztül eljárást kezdeményezni.

A Veszprém megyei Békéltető Testület elérhetőségei:

 

Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. (Fsz. 115-116.)

Telefon: +36-88-814-121 (ügyfélfogadási időben), +36-88-814-111 (titkárság)

Fax: +36-88-412-150

Email: info@bekeltetesveszprem.hu

web: www.bekeltetesveszprem.hu

 

Az Társaság az Ügyfél által tett nyilatkozatról jegyzőkönyvet (a továbbiakban: ”Jegyzőkönyv”) vesz fel.

A Jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell

  • az Ügyfél nevét, címét, valamint nyilatkozatát arról, hogy hozzájárul a Jegyzőkönyvben rögzített adatainak a kezeléséhez
  • eladott Termék megnevezését,
  • a vételárát,
  • a szerződés teljesítésének időpontját,
  • a hiba bejelentésének időpontját,
  • a hiba leírását,
  • szavatossági vagy jótállási igénye alapján az Ügyfél által érvényesíteni kívánt jogot.

Az Ügyfél kifejezetten tudomásul veszi és elfogadja, hogy az Társaság a panaszt a panasz bejelentését követő 48, azaz negyvennyolc órán belül vizsgálja ki és a vizsgálat eredményéről e-mailben értesíti az Ügyfelet. A 48 óra számításánál kizárólag a munkanapok számítódnak.

Ha az Társaság a szavatossági vagy jótállási kötelezettségének az Ügyfél által érvényesíteni kívánt jogtól eltérő módon tesz eleget, ennek indokát az Társaság megadja. Az Társaság a Jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon az Ügyfél rendelkezésére bocsátja. A felvett Jegyzőkönyvet az Társaság három évig megőrzi.

 

VIII. Szerzői jogok

A weboldal egésze és minden eleme szerzői jogvédelem alatt áll. A weboldal és a weboldalon elérhető tartalom, szerzői mű, illetve más szellemi alkotás - grafikai megoldás, grafika, honlap szerkezete, a honlapon elérhető információ, adatfeldolgozási elv, stb. - szerzői jogi jogosultja, vagy a feljogosított felhasználója a Társaság.

A weboldalt alkotó és a weboldalon elérhető szerzői jog által védett szellemi alkotások a Társaság előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen formában nem használhatók fel, nem hasznosíthatók, sokszorosíthatóak vagy tárolhatóak.

Abban az esetben, ha a Webáruházban található tartalom, vagy a tartalom bizonyos eleme, illetve az oldalról hivatkozásokon keresztül elérhető tartalmak valószínűsíthetően a szerzői jog előírásaiba ütköznek, kérjük, vegye fel a kapcsolatot munkatársainkkal az ügyfélszolgálaton!

A jelzett tartalom megvizsgálását követően haladéktalanul eltávolítjuk a sértő tartalmat illetve lekapcsoljuk a sértő tartalomra mutató linkeket.

 

IX. Egyebek

A Webáruházában való vásárlás feltételezi a vásárló részéről az internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.

A Társaság nem felelős semmilyen kárért, amely a Webáruházhoz való csatlakozás miatt következett be. A látogató felelőssége felmérni, hogy hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatait a behatolóktól. Egyedül az Ügyfél felelős a Webáruházhoz való kapcsolódásáért és a Webáruház weboldalán történő vásárlásért.

A Társaság nem vonható felelősségre vis maior esetén. Vis maiornak kell tekinteni különösen az internetes hálózatban bekövetkezett olyan hibákat, amelyek megakadályozzák a Webáruház akadálytalan működését és a weboldalon történő vásárlást, továbbá, ha a működési hibával összefüggésben az Interneten küldött és fogadott adat elveszik. A Társaság nem felelős semmilyen kárért, amely a Webáruházhoz való csatlakozás miatt következett be.

Abban az esetben, ha a látogató bármilyen formában megsérti a jelen Általános Szerződési Feltételekben foglalt szabályokat, akkor az üzemeltető szabadon érvénytelennek nyilváníthatja a vevő megrendelését, törölheti profilját és visszautasíthatja vásárlási szándékát.

A Webáruház ezúton is tájékoztatja vevőit, hogy adataikat a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja. Adataikat harmadik félnek nem adja át, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor harmadik fél a Webáruház alvállalkozójaként közreműködik. Az alvállalkozók a webáruház által átadott személyes adatokat a megrendelés zökkenőmentes lebonyolíthatóságán és a megrendelés bizonyíthatóságán túl semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további jogi, vagy természetes személyeknek átadni. Az adatok kezelésekor a mindenkor hatályos Adatvédelmi Törvénynek, a webáruház Adatvédelmi elveinek megfelelően jár el webáruház üzemeltetője.

A szerződő felek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseket tárgyalások útján rendezzék. Amennyiben ez nem lehetséges a jogvita rendezésére, szerződő felek a Veszprémi Városi Bíróság joghatóságát kötik ki.

A Társaság bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. Az esetleges módosítás a Webáruház oldalán való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.

 

Az Általános szerződési feltétel letölthető pdf formátumban
a linkre kattintva » Általános szerződési feltételek